Icon Créer jeu Créer jeu

Perills d'Internet

Test

Test de vocabulari relacionat amb el perills d'Internet.

Téléchargez la version pour jouer sur papier

62 fois fait

Créé par

Spain

Top 10 résultats

Il n'y a toujours pas de résultats pour ce jeu. Soyez le premier à apparaître dans le classement! pour vous identifier.
Créez votre propre jeu gratuite à partir de notre créateur de jeu
Affrontez vos amis pour voir qui obtient le meilleur score dans ce jeu

Top Jeux

  1. temps
    but
  1. temps
    but
temps
but
temps
but
 
game-icon

Perills d'InternetVersion en ligne

Test de vocabulari relacionat amb el perills d'Internet.

par vicen hdez
1

Com es diu al correu brossa o sms brossa als missatges no sol•licitats, habitualment de tipus publicitari, enviats en grans quantitats?

2

Què és una notícia falsa o la descripció d'un fet fals que es divulga en un intent deliberat de fer-ho passar per vertader?

3

Programa que s'instal•la furtivament en una computadora per a recopilar informació sobre les activitats realitzades en ella.

4

Programes que el seu objectiu és alterar el comportament del nostre equip d'una manera que, generalment, ens resulta perjudicial.

5

Utilització de missatges de correu electrònic que aparentment provenen de fonts fiables per a dur a terme pràctiques delictives.

6

Programa que s'encarrega de registrar les pulsacions que es realitzen en el teclat, per a posteriorment memoritzar-les en un fitxer o enviar-les a través d'internet, perquè altres usuaris tinguen accés a contrasenyes importants, com els nombres d'una targeta de crèdit, o un altre tipus d'informació privada que es vulga obtenir.

educaplay suscripción