Icon Créer jeu Créer jeu

Diumenge de Rams C/22

Compléter

Completar amb les paraules que falten l'evangeli d'aquest diumenge

Téléchargez la version pour jouer sur papier

Âge recommandé: 8 ans
16 fois fait

Créé par

Spain

Top 10 résultats

Il n'y a toujours pas de résultats pour ce jeu. Soyez le premier à apparaître dans le classement! pour vous identifier.
Créez votre propre jeu gratuite à partir de notre créateur de jeu
Affrontez vos amis pour voir qui obtient le meilleur score dans ce jeu

Top Jeux

  1. temps
    but
  1. temps
    but
temps
but
temps
but
 
game-icon

Compléter

Diumenge de Rams C/22Version en ligne

Completar amb les paraules que falten l'evangeli d'aquest diumenge

par Josep M. Calderó Villanueva
1

Narrador : En aquell temps , Jesús anava al davant pujant a . Quan era a prop de Bet - Fagué i de Bet - Hània , a la muntanya de les Oliveres , envià dos dels seus deixebles amb aquest encàrrec :
Jesús : «Aneu al poble d ? aquí al davant i , entrant , hi trobareu un fermat , que ningú no ha muntat mai . Deslligueu - lo i porteu - lo . Si algú us preguntava per què el deslligueu , respondreu que el l ? ha de menester . »
Narrador : Els dos que Jesús enviava se n ? anaren i ho trobaren tot tal com Jesús els ho havia dit . Mentre deslligaven el pollí , els amos els digueren :
Amos del pollí : «Per què el deslligueu ? »
Narrador : Ells respongueren :
Amor del pollí : «El Senyor l ? ha de menester . »
Narrador : Portaren el pollí a Jesús , el guarniren tirant - li els mantells a sobre i hi feren Jesús .
A mesura que Jesús avançava estenien els mantells pel camí . Quan s ? acostava a la baixada de la muntanya de les , tota la multitud dels seus addictes , plena ? alegria , començà de lloar Déu a grans crits per tots els prodigis que havien vist , i deien :
Gent : sigui el rei , el qui ve en nom del Senyor . al cel , i allà dalt . »
Narrador : Alguns fariseus que anaven amb la multitud li digueren :
Fariseus : «Mestre , renya els teus seguidors . »
Narrador : Ell respongué :
Jesús : «Us asseguro que si aquests callessin , cridarien les pedres . »

educaplay suscripción