Icon Créer jeu Créer jeu

Omple els buits: Història de l'Església

Compléter

Joc educatiu per aprendre sobre la història de l'Església

Téléchargez la version pour jouer sur papier

Âge recommandé: 13 ans
0 fois fait

Créé par

Spain

Top 10 résultats

Il n'y a toujours pas de résultats pour ce jeu. Soyez le premier à apparaître dans le classement! pour vous identifier.
Créez votre propre jeu gratuite à partir de notre créateur de jeu
Affrontez vos amis pour voir qui obtient le meilleur score dans ce jeu

Top Jeux

  1. temps
    but
  1. temps
    but
temps
but
temps
but
 
game-icon

Compléter

Omple els buits: Història de l'EsglésiaVersion en ligne

Joc educatiu per aprendre sobre la història de l'Església

par Sergi Seguí Sanz
1

l'Església l'Església present fonamental Història esdeveniments Romà cristiana l'Imperi cultura coneixement contribuït l'Església institució societat història

La de és la narració dels i les persones que han a la formació i evolució de l'Església . Des dels seus inicis a fins als nostres dies , ha estat una clau en la de la humanitat . La seva influència ha estat en la , la política i la en general . La Història de és una font inesgotable de i reflexió sobre el passat i el .

2

culte Tolerància llibertat 311 cristianisme l'edicte practica

L'any Galeri va promulgar de la , que admetia l'existencia dels i concedia per a la del .

3

ha l'actualitat comunió orígens l'església germans unió persones Jesucrist comunitat

Des dels fins a , és , fonamentalment una de . Aixo significa que entre les que la componen hi una , i aquesta no és cap altra que la en .

4

principals obrir comunitat cristians membres l'ecunisme Déu d'aconseguir II Vatica

El Concili va nous camins per a . Aquesta és una de les tasques d'avui , que ha que tots els se sentin d'una mateixa , la del poble de .

5

d'Occident succeir profunda Imper 476 Romá bàrbars invasions quals

L'imperi va entrar en una crisi arran de les dels , les es van de forma de continues onades . L'any cau fins a leshores poderós .

6

d'Orient separació Roma XI cristianisme coneix cristianisme Bizanti

El cisma és el nom què es la que es va produiren el segle entre el de i el practicat a .

7

heretgies puresa funcionar principalment institució càtars Inquisició XIII l'Església

La Inquisició va ser creada per per defensar la de l'Evangeli enfront de les de l'època , la dels i la dels valdesos . La no va com a fins al segle .

8

trencament l'Apòstol l'existencia cisma successió cristianisme XIV papes

S'anomena d'Occident el que a l'inici del segle es va produir en el occidental a causa de simultánea de dos i tres que afirmaven encarnar la de Pere .

9

Llobregat Sant territori eclesiàstiques Vic diòcesis divideix d'Urgell

El català es en deu demarcacions o que són Tarragona , Barcelona , Feliu de , Terrasa , Girona , Lleida , , Solsona , la Seu i Tortosa .

10

XV Joan malats l'Església hospitalaris Jesús filles historia Déu camils Caritat

Seguint l'exemple de , , al llarg de la seva , ha tingut ben present els . Sobretot ses de el segle , s'han multiplicat els ordens religiosos , com el de sant de , els gemans o les de la .

11

l'amor Estimeu Jesús altres seguidors

El nou manament que transmet als seus és ; en paraules seves , " - vos els uns als "

12

Jerusalem Antioquia l'imperi apóstol apòstols Roma propulsors cristiana Pere Corint ciutat

Els van ser els grans de l'expansió . Sant , que va residir a després de fugir de , també va viure a la grega de , i mes endavant es va traslladar a , on va esdevenir el primer a la capital de .

educaplay suscripción